Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 12: De verdwijning van Bernard O. De verdwijning van Bernard O., Tijdens het lezen

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 134

Verder had ik nog een puntje dat volgens mij niet klopte maar zal ik pas vermelden als iedereen het boek gelezen heeft. Ik vond het een erg goed en mooi geschreven boek verder.

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Verder had ik nog een puntje dat volgens mij niet klopte maar zal ik pas vermelden als iedereen het boek gelezen heeft. Ik vond het een erg goed en mooi geschreven boek verder.

benieuwd of we het over hetzelfde hebben!

mariskavv
    Bijdrager
    Post count: 19

Inmiddels begonnen in het boek. Nog maar op bladzijde 37 en heel benieuwd waar het verhaal heen gaat.

Dini57
    Bijdrager
    Post count: 134

Stefanie_R1985
    Bijdrager
    Post count: 260

Ik heb het onder de vragenlijst gezet en we bleken hetzelfde puntje te hebben.😀

ik heb het gezien 😉

coenraad
    Bijdrager
    Post count: 179

Ik ben inmiddels al een eindje op weg in het boek.

Zoals meerdere al hebben gezegd het leest vlot. Tot nu toe vind ik meer een spannende misdaadroman dan een literaire thriller ,zoals de cover vermeld.

Tijdens het lezen verschijnt er regelmatig een glimlach . Zie tussen de regels door de humor erin verwerkt.

Een psychische lading heeft het verhaal. Een verleden die doorsiddert in je leven. Je denkt het verwerkt te hebben maar dan steekt het de kop weer op.

mariskavv
    Bijdrager

Inmiddels op bladzijde 90. Het verhaal leest vlot door. Heel benieuwd hoe het verder gaat verlopen. Veel onderhuidse spanning en hoe zit het met het verleden van Bernard. Snel verder lezen!

mariskavv
    Bijdrager

Inmiddels dik over de helft en wat spannend!! Zo anders dan ik dacht dat het liep en zo nieuwsgierig hoe het af gaat lopen!!

Alexandra
    Bijdrager
    Post count: 23

Volgens mij ben ik de enige die niet echt in het verhaal komt. Kan aan mij liggen(griep gehad), maar heb echt moeite met lezen. Doe elke avond een poging, maar na een paar zinnen leg ik het boek toch weg. Ik blijf volhouden!!

Hetty
    Bijdrager
    Post count: 75

Hier ook begonnen in het boek. Aandacht wordt meteen in het verhaal getrokken. Fijne afwisseling in perspectieven van waaruit het verhaal geschreven wordt. Mooie zinnen en er is al snel spanning en actie die subtiel op de achtergrond aanwezig blijft. Herkenbare personages en problematiek. Grappig om te ontdekken dat er in Friesland wel een plaatsje Marum bestaat. (Ma… Moe ….Moerum?????), Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 183

Hier ook begonnen in het boek. Aandacht wordt meteen in het verhaal getrokken. Fijne afwisseling in perspectieven van waaruit het verhaal geschreven wordt. Mooie zinnen en er is al snel spanning en actie die subtiel op de achtergrond aanwezig blijft. Herkenbare personages en problematiek. Grappig om te ontdekken dat er in Friesland wel een plaatsje Marum bestaat. (Ma… Moe ….Moerum?????), Ben benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld.

Gewoon zoals het er staat hoor Hetty, geen dialect of zo.

Charlotte
    Bijdrager
    Post count: 183

Ik ben inmiddels al een eindje op weg in het boek.

Zoals meerdere al hebben gezegd het leest vlot. Tot nu toe vind ik meer een spannende misdaadroman dan een literaire thriller ,zoals de cover vermeld.

Tijdens het lezen verschijnt er regelmatig een glimlach . Zie tussen de regels door de humor erin verwerkt.

Een psychische lading heeft het verhaal. Een verleden die doorsiddert in je leven. Je denkt het verwerkt te hebben maar dan steekt het de kop weer op.

Klinkt goed…

Elly
    Bijdrager
    Post count: 40

Ik heb het boek al een paar weken uit en inmiddels al zes andere boeken gelezen. Ik ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn ,et “De verdwijning van O”

mariskavv
    Bijdrager

Het boek net dichtgeslagen, verder in na het lezen!

Weert
    Bijdrager
    Post count: 81

Hoe het verleden doorwerkt in het heden is heel goed uitgewerkt door John Brosens!

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 64)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.