Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 20: De jager De jager, Voor het lezen

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 85

Voor het lezen.

Cover

Ik vind het ontwerp op de cover leuk. Het komt enigszins mystiekachtig over. Is de neerkijkende man de jager? De foto van de auteur is wat somber en het lijkt eerder een foto voor in een jaarboek van een universiteit. Als ik naar de auteur kijk verwacht ik eerder een brave roman, maar zeker geen thriller. Ach, schijn bedriegt zal ik maar hopen. Zelf ben ik geen fan van aanbevelingen van anderen. Misschien dat zoiets beter verkoopt maar ik denk altijd dat andere auteurs er geld voor krijgen om reclame te maken. Hetzelfde voor kranten die zo’n aanbeveling doen met een snelle tekst. Ik denk dat de lezer zelf redelijk goed in staat is om aan de hand van de achterflap te bekijken of het iets kan worden. Als ik de achterflap lees ben ik voldoende geïnspireerd om deze te gaan lezen. Mede door de in groot geel geschreven tekst; “Als de jager zelf prooi wordt…”

Auteur

Als ik naar de foto van deze man kijk word ik niet blij. Hij ziet er zelf saai uit. De foto is een beetje stijf Engels. De beschrijving van deze auteur is nogal summier. Tja, een nieuwe eend in de bijt, dus afwachten. Maar ik denk dat nieuwelingen wel eens aangenaam kunnen verrassen. Een foto of weinig info zegt natuurlijk niets.

Verwachting

De omslag is leuk, info over de auteur is matig maar de tekst op de achterflap is intrigerend. Ik verwacht toch een boek met veel harde actie en spanning.

16 bericht aan het bekijken (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.