Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #1 Leesclub 20: De jager De jager, Voor het lezen

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 580
    #4462 |

Probeer de vragen te beantwoorden vóór je het boek gaat lezen.

Cover: Alle aan- en opmerking betreffende de buitenzijde van het boek.

Auteur: Geef jouw verwachting van deze auteur.

Verwachting: Wat verwacht je van het verhaal van het boek?

Anitadegroot
    Bijdrager
    Post count: 49

De Cover: Niet heel mooi maar wel intrigerend en dat komt vooral door de tekst “Een meedogenloze huurmoordenaar is deze keer zelf de Prooi”

Auteur: Is voor mij onbekend maar ik hoop dat ik veel actie te lezen krijg

Verwachting: Veel actie en hopelijk veel James Bond achtige dingen en daar bedoel ik mee dat in mijn eentje tegen de rest

Erna
    Bijdrager
    Post count: 6

De cover, sterk en mannelijk. Niet echt een jager maar een opgejaagde.
    Ik ken de auteur niet, sta volledig blanco hier in. Als ik zijn foto bekijk is het een man die weet wat hij wil dit zal misschien doorwerken in zijn schrijfstijl.
    Ik verwacht dat het een harde actiethriller is.

MarianneIL
    Bijdrager
    Post count: 66

Cover: het lijkt me een vluchtende man, op de vlucht.

Auteur: Als ik het goed begrepen heb, is het zijn debuut. Kan dus niets over hem zeggen.

Verwachting: Ik verwacht een thriller met veel actie en vaart in het verhaal. Vanmorgen in de trein de eerst 40 bladzijden gelezen en daar zit vaart in. En het is boeiend, moest opletten op tijd uit te stappen.

maryam
    Bijdrager
    Post count: 104

Cover: De tekst: actiethriller vol adrenaline en tostesteron is precies wat bij mij in gedachten komt als ik naar de rennende man onder de donkere wolken kijk.

Auteur: ik lees dat dit zijn debuut is, maar zie ook dat het het eerste deel van een serie is. Voor mij onbekend.

Verwachting: weer een boek wat ten koste van mijn nachtrust gaat. Spannend en niet weg te leggen.

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 104

Mijn bevindingen van de Epub De Jager:
    Cover: een vluchtende, opgejaagde man in een verlaten landschap, onder een onheilspellend wolkendek.
    Auteur: Tom Wood, voor mij nu nog onbekend, middels dit boek maak ik graag kennis met hem.
    Verwachting: ik verwacht dat dit een huiveringwekkende thriller is waarvan de haren rechtop gaan staan.

sandra1968
    Bijdrager
    Post count: 21

Cover: De cover toont een onheilspellende lucht met een hardlopende man, de vraag is vlucht hij of jaagt hij? De naam van de schrijver en de titel staan in robuuste letters aan de voorkant. Lekker duidelijk. Pakkende tekst onder de titel.

Auteur: dit is het debuut van Tom Wood, ik ben heel benieuwd.

Verwachting: de aanbevelingen met de woorden adembenemend, indrukwekkend en voortreffelijk lijken een belofte! Ik verwacht een actiethriller die ik niet weg kan leggen en die een gat slaat in mijn nachtrust 🙂

Yvonne
    Bijdrager
    Post count: 47

Cover: Een onheilspellende sfeer hangt er bij de coverfoto. De man rent over de heide, maar je weet niet of hij achtervolgt of achtervolgt word. Beide opties zijn mogelijk.

Auteur: Dit is zijn debuut. Wel het eerste deel uit een serie dus ik als liefhebber van series ben heel benieuwd.

Verwachting:
    Ik verwacht een boek vol actie. En ook met intriges die heel ver gaan. Het boek word vergeleken met de verhalen over James Bond en Jason Bourne dus mijn verwachtingen zijn hooggespannen.
    Ik ben heel benieuwd!

jajansen
    Bijdrager
    Post count: 50

De Cover: Een opgejaagde man op de vlucht in een leeg landschap. Waar kan hij schuilen? passend bij de titel.

Auteur: Het is zijn debuut. Ik ben benieuwd

Verwachting: Ik hoop op een vlot lezende spannende thriller. Het boek wordt vergeleken met o.a. Jason Bourne, dus ik verwacht intriges, waar ook de overheid een rol in speelt. Ben benieuwd

nini_ingrid
    Bijdrager
    Post count: 149

Cover: Ik vind de cover wel veelzeggend, een vluchtende man waar op gejaagd word. Normaal is het alleen de buitenkant die beoordeeld word maar ik vind de binnenkant van de cover ook wel leuk. Daarop staat het profiel van de huurmoordenaar

Auteur: Ik ken hem niet dus is het nog afwachten hoe hij schrijft

Verwachting: Een spannend meeslepend verhaal

alegna
    Bijdrager
    Post count: 56

De cover:
    Wat opvalt aan de cover is dat de titel de jager is, maar dat de man op de foto alleen aan het rennen is. Is hij dus de opgejaagde jager of de nieuwe jagende jager? Vermoedelijk de opgejaagde jager, zoals ik het interpreteer. Verder vind ik de achterzijde wel geinig. Vergeet Jack Reacher, vergeet Jason Bourne, vergeet James Bond. HIER IS … VICTOR. Haha..Dat beloofd wat!

Het is het debuut van Tom Wood, dus zijn schrijfstijl ken ik nog niet. Zijn foto laat ook vrij weinig los over hoe hij is voor mij. Hij straalt overal vrij veel vriendelijkheid uit, maar toch kijken zijn ogen anders dan de rest van zijn (zichtbare) lichaam spreekt.

Mijn verwachting is vrij hoog. James Bond, Jack Reacher en Jason Bourne vergeten en Victor onthouden, ben benieuwd of hij het waar maakt. Verder ben ik ook nieuwsgierig of dit boek me trekt. Ik lees voornamelijk thrillers waarbij erge moorden zijn gepleegd en er een kat en muis spel gaande is tussen de politie en de moordenaar. Standaard dus. Maar dit verhaal heeft net een andere twist. Ben dus benieuwd of dit mij ook blijft trekken of dat het me toch niet aan staat. Hoop op een lekker spannend verhaal met onverwachte twists en dat je zelf lekker mee kan denken.

Hearts are wild creatures, that's why our ribs are cages..

masc
    Bijdrager
    Post count: 23

Cover:
    Het boek ligt goed in de hand, is redelijk dik en heeft een mooie, sobere cover in aangename kleuren. De naam van de auteur staat vermeld in dezelfde grote letters als de titel van het boek. Onder de titel staat een ondertitel die me aanzet het boek te lezen. Tussen auteur en titel zie je een rennende man door korenvelden of duinen. Op de achterzijde van dit boek wordt de hoofdpersoon in dit boek vergeleken met Jack Reacher, Jason Bourne en James Bond en wordt daarna een korte samenvatting gegeven, aangevuld met 3 meningen over het boek. Voor mij is het vooral de mening van Joseph Finder die er hier uitspringt, omdat ik hem een geweldig goede schrijver vind. Onderaan de achterflap staat een zeer korte uitleg over de auteur.

Auteur:
    Het boek ‘De Jager’ is een debuut van de auteur Tom Wood. Erg veel verwachtingen heb ik dus niet bij hem alhoewel het feit dat hij krav maga en boksen beoefent me intrigeert.

Verwachting:
    Mijn verwachtingen liggen na het bekijken van de cover van dit boek liggen toch wel vrij hoog. Dit om verschillende redenen. Vooreerst schept de ondertitel ‘Een meedogenloze huurmoordenaar is deze keer zelf de prooi’ het idee dat dit een razendsnel, spannend boek gaat zijn. Dit wordt nog eens bevestigd als ik de samenvatting lees en de mening van Joseph Finder. Al met al ben ik reuzenbenieuwd of deze verwachting gaat ingelost worden en kan ik niet wachten om in het boek te starten. Mijn vader, die dit boek bij me op tafel zag liggen heeft zich al kandidaat gesteld om het boek als volgende te lezen, dus de flap slaat aan.

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 61

Cover: de kaft is donker en neutraal van kleur dit schetst een beetje onheilspellend beeld, vooral met de vluchtende personage op de voorzijde. Ditmaal wordt ook de binnenzijde van de kaft benut om een omschrijving weer te geven van de huurmoordenaar, leuk bedacht.
    Op de achterzijde een kleine foto van de schrijver en zoals gebruikelijk wat meer informatie.
    Ik zie dat het boek in 2011 ook reeds uitgegeven is met een andere kaft, waarom er nu voor deze gekozen is, is mij niet bekend.

Auteur:
    De jager is het debuut van Tom Wood. Ik heb dus geen vergelijkingsmateriaal qua schrijfstijl o.i.d. en ga dan ook “open” deze leesclub in.

Verwachting:
    De tekst op de cover van Veronica Magazine schept wel een bepaalde verwachting. Echter ben ik wel voorzichtig omdat ik veel thrillers lees en eerlijk gezegd nog nooit iets over dit boek vernomen heb.

Evy De Brabander
    Bijdrager
    Post count: 138

Cover: Ik heb de e-book versie dus dat geeft altijd een ander beeld dan het boek echt in je handen te hebben! De man die over een stuk land wegrent met de rug naar de lezer toe, een silhouet, onherkenbaar en zwoegend…het typeert het boek wel en creërt een soort spanning. Ik vind het zo geen bijzondere cover, ook de kreten die op de voorkant staan zijn vrij nietszeggend, maar ik kan er wel mee leven. Ik zou het boek niet oppakken in de boekhandel omwille van de cover.

Auteur: Het is het eerste boek dat ik lees van deze Britse auteur. Ik zag wel dat er al 6 boeken verschenen zijn met Victor de huurmoordenaar, dus het is populair genoeg om er iig mee door te gaan. Dan kan het toch alleen maar meevallen?

Verwachting: Ik verwacht een actiethriller met internationale allure. Achtervolgingen, wapens, complotten…name it and the book has to have it!

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Cover: Dik boek met een rennende man over een open veld. De termen die op de cover staan geven aan dat het een wat harder verhaal zal zijn.
    Op de achterkant de foto van de auteur, omschrijving van wat we mogen verwachten en lovende kritieken.

Auteur: Aangezien dit een debuut is heb ik bij deze auteur geen vergelijkingsmateriaal.

Verwachting: Ik verwacht een supersnel verhaal, veel spannende momenten en een hard verhaal.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.