6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 15

Hier kun je je boek waarderen met punten (1 t/m 10).

Probeer in de toelichting met een paar woorden aan te geven waarom je het boek die waardering geeft.

Bouw je puntenwaardering op uit de volgende onderdelen en plaats dit ook bij jet motivatie:

Spanning: 8 punten, omdat ik echt in het verhaal zat

Plot: 8 punten, omdat ik het spannend was tot het einde

Leesplezier: 8 punten, omdat ik erg genoten heb

Schrijfstijl: 9 punten, omdat het vloeiend weg las

Originaliteit: 7 punten, omdat ik sommige dingen wel kon voorspellen

Psychologie: 8 punten, omdat ik er in bleef zitten en vaak op een andere weg werd gezet

Gemiddelde beoordeling: 8 punten gemiddeld 48 totaal

Grietje
    Bijdrager
    Post count: 28

Spanning :9 Je bekijkt het verhaal van 2 kanten en vooral van de moordenaar die veel weet dus ben je heel nieuwsgierig wie het is.

Plot :9 Het een verassing is wie de moordenaar is.

Leesplezier :9 Makkelijk te volgen.

Schrijfstijl :9 Geen moeilijke of vreemde woorden dus leest het gemakkelijk.

Originaliteit:8 Door de ogen van de dader kijken vond ik best goed bedacht.

Psychologie :8 Bijzonder verhaal vooral de verhaallijn van de dader je begint hem meer te zien dan alleen als dader.

Gemiddelde beoordeling:8.5

sunnie031
    Bijdrager
    Post count: 49

Spanning: 9
    Omdat het verhaal bleef boeien
    Plot: 8
    Was spannend en mooi toegewerkt naar een samenlopend verhaallijn
    Leesplezier: 9
    Het verhaal pakte direct en bleef me boeien om zo snel mogelijk door te lezen
    Schrijfstijl: 9
    Een makkelijk en vlot geschreven boek.
    Originaliteit: 9
    Een goed bedacht thema wat mogelijk werkelijkheid kan zijn
    Psychologie: 8
    Karakters zijn goed uitgewerkt, maar af en toe net wat te ongeloofwaardig

Totaal: 8,6
    Een verhaal waar ik van genoten heb en wat zeker een aanrader is, daarom ook 4 sterren gegeven.

Linda
    Bijdrager
    Post count: 37

Spanning: 8 punten, omdat je gelijk in het verhaal zit en vooral wilt doorlezen!

Plot: 9 punten, omdat echt pas in de laatste hoofdstukken de dader door de mand valt!

Leesplezier: 8 punten, omdat het een mooie afwisseling is tussen het speurwerk door het team van Rani en de daden van de moordenaar.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat de schrijfstijl heel snel en vlot leest, de korte hoofdstukken dragen daar zeker aan bij!

Originaliteit: 8 punten, omdat de moorden echt heel origineel verzonnen zijn, zijn daden zijn echt heel angst aanjagend beschreven.

Psychologie: 9 punten, omdat Erik heel goed omschreven is, je begrijpt niet zijn daden maar wel zijn psychische moedeloosheid.

Gemiddelde beoordeling: 8,3 punten

Marjo Jacobs
    Bijdrager
    Post count: 111

Spanning: 8 punten, omdat het verhaal van begin tot en met het einde spannend was.

Plot: 8 punten, omdat het aan het einde pas duidelijk was wie die beestachtige moordenaar was,

Leesplezier: 9 punten, omdat ik enorm van het verhaal genoten heb.

Schrijfstijl: 8 punten, omdat het boek heel voorstelbaar en begrijpelijk geschreven is.

Originaliteit: 9 punten, omdat de beweegredenen van de moordenaar om tot zijn gruwelheden te komen weergegeven zijn.

Psychologie: 9 punten, omdat heel goed weergegeven is hoe Rani zich voelt en het gevoelsleven van de moordenaar is ook goed weergegeven. De moordenaar heeft zijn trauma’s nooit verwerkt en hij legt haarfijn uit waarom hij zijn bewuste slachtoffers gekozen heeft.

Gemiddelde beoordeling: 51 punten

Eindoordeel: 8,5

chris de man
    Bijdrager
    Post count: 18

Spanning : 9 punten – je bleef geboeid lezen en raakte enorm betrokken om de moordenaar te stoppen.

Plot : 8 punten – er waren soms een beetje teveel plotlijnen (moorden, zieke vader, stalker, extra team,…). Ook was ik een klein beetje ontgoocheld over de afloop van het hoofdpersonage van het vorige boek. Het was zo een beetje tussen de soep en de patatten en ze gingen weer over tot de orde van de dag. Vond dat het personage een waardiger einde verdiende.

Leesplezier : 10 punten – indien ik niet geveld was door migraine zou ik het boek weer in één dag uitgelezen hebbben zoals bij Gotcha ! Maar heb hem toch op twee dagen uitgelezen. Top !

Schrijfstijl : 9 punten – de flashbacks, de moordenaar als eerste persoon maken je betrokken bij het verhaal en zuigen je onmiddellijk het boek in.

Originaliteit : 9 punten – het feit dat de auteur haar lezers geïntegreerd heeft in het verhaal was heel tof, origineel en verrassend.

Psychologie : 9 punten – door de flashbacks, de innerlijke gesprekken van de moordenaar en zijn keuze van de slachtoffers krijg je een duidelijk beeld in de psyche van dit personage.

Gemiddelde beoordeling : 9 punten

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.