Home Forums VOLLEDIG AFGERONDE LEESCLUBS #Z-1 Leesclub 04: Machtsstrijd Boeken Wouter Helders zijn verzonden

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918
    #1780 |

Boeken leesclub Machtsstrijd van Wouter Helders zijn verzonden

De boeken zijn verzonden naar de 15 deelnemers en zullen binnen enkele dagen worden bezorgd bij:

Papieren boek
    1 carinev
    2 Pierre MG Peeters
    3 Weert
    4 helderinge
    5 patriciah72
    6 MoonKager
    7 Hanneke Tinor-Centi
    8 Tilak
    9 Agnes te Molder
    10 Ans Stier
    11 annekipg
    12 maria burger
    eBook
    13 Marjon
    14 maaike2182
    15 dikkiedik
    moonkager
    Bijdrager
    Post count: 20

Cees, het boek is binnen hoor. Dank je wel . Karakter Uitgevers en natuurlijk Thrillzone en Cees

patriciah72
    Bijdrager
    Post count: 3

En mijn boek is ook binnen, Cees. Dank je wel, Karakter, ThrillZone en Cees.

Ans Stier
    Bijdrager
    Post count: 68

Yeah ik heb hem ook binnen. Bedankt.

Weert
    Bijdrager
    Post count: 101

Het boek is vandaag gearriveerd, dank je wel!

maria burger
    Bijdrager
    Post count: 156

boek ontvangen! leuk wil zo snel mogelijk beginnen!

Tilak
    Bijdrager
    Post count: 77

Ook ik mocht het boek zaterdag in ontvangst nemen. Bedankt, ik ga er direct mee aan de slag!

maaike2182
    Bijdrager
    Post count: 8

Ik heb helaas nog geen ebook ontvangen..

Pierre MG Peeters
    Bijdrager
    Post count: 81

Nog geen boek ontvangen.

Marjon
    Bijdrager
    Post count: 166

Vandaag heb ik via de mail het boek ontvangen van Karakter Uitgeverij.
    Ik kan dus ook van start. 😊

maaike2182
    Bijdrager
    Post count: 8

Ebook ontvangen 🙂

dikkiedik
    Bijdrager
    Post count: 39

Ook hier is het e-Book vandaag ontvangen, nu gauw Fantoompijn van Thomas Enger uitlezen en dan kan her feestje beginnen.

helderinge
    Bijdrager
    Post count: 149

Cees , ik heb je email gehad met daarin de mededeling dat het boek terug is bezorgd bij de uitgever omdat het onbezorgd baar zou zijn. Ik heb echter geen idee waarom want het adres klopt ik was thuis en sterker nog ik heb ook naar de postbode uitgekeken omdat heel graag mee wil doen.

wat is nu het vervolg? stuurt de uitgever het nogmaals? ik wil uiteraard nog steeds graag meedoen dus je kan je voorstellen dat ik enorm baal dat het onbezorgdbaar zou zijn.

ik heb ook contact gehad met tnt maar zolang hun niet weten wat de reden is en wat de vermelding op het pakketje is kunnen ze niks.

carinev
    Bijdrager
    Post count: 48

Mijn exemplaar werd net door de postbode bezorgd! Hartelijk dank uitgeverij Karakter en Thrillzone.

Cees van Rhienen
    Sleutelbeheerder
    Post count: 918

Cees , ik heb je email gehad met daarin de mededeling dat het boek terug is bezorgd bij de uitgever omdat het onbezorgd baar zou zijn. Ik heb echter geen idee waarom want het adres klopt ik was thuis en sterker nog ik heb ook naar de postbode uitgekeken omdat heel graag mee wil doen.

wat is nu het vervolg? stuurt de uitgever het nogmaals? ik wil uiteraard nog steeds graag meedoen dus je kan je voorstellen dat ik enorm baal dat het onbezorgdbaar zou zijn.

ik heb ook contact gehad met tnt maar zolang hun niet weten wat de reden is en wat de vermelding op het pakketje is kunnen ze niks.

Ik heb je vragen even naar de uitgever doorgezet Inge, ik zal hun antwoord naar je doorsturen zodra ze reageren

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.