Home Forums Leesclub 58: Beet Beet, Voor het lezen

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Bijdrager
    Post count: 33

Cover: Een indringende blik staart je aan vanaf de cover. Titel in grote letters bijgestaan door een bloedige handafdruk doen een beetje Stephen King-achtig aan.
    Auteur: Onbekende auteur voor mij. Dus laat ik me graag verrassen door deze landgenoot.
    Verwachting: Korte inhoud geeft weinig prijs van hetgeen er zich afspeelt in de carwash. Verwachting is niet echt hoog, dus hoop omver geblazen te worden.

fantje
    Bijdrager
    Post count: 24

Cover: Spreekt me wel aan: donker en mysterieus, geeft niet te veel info.

Auteur: Ken de auteur niet.

Verwachting: Ik verwacht spanning, iets ongewoons, een verhaal waar ik me in kan verliezen.

Annick Van Goethem
    Bijdrager
    Post count: 8

Cover: spreekt me heel erg aan. Het aangezicht van de jongen met de groene ogen. De naam van de auteur met in de letters hetzelfde groen verwerkt.
    Het onderste deel van de cover klopt helemaal als je het boek hebt gelezen. De auto in de carwash en de rode krassen door de scherpe nagels van het ‘dier’.
    Een leuk extraatje vind ik de ondertitel: ‘een thriller met tanden’. Vat het helemaal samen, de nagel op de kop.

Auteur: was mij niet bekend, eerste werk dat ik van hem lees. De korte inhoud sprak me wel meteen aan.
    Ik verwacht een spannend verhaal met een ‘griezelig’ kantje. Een thriller gecombineerd met een vleugje horror, of niet???
    Ben heel benieuwd.

Achterflap: Opnieuw die indringende groene ogen van de jongen. Korte inhoud vertelt op zich niet zoveel, maakt het spannend. Vooraan staat thriller, achteraan staat roman, de cover laat iets ‘mysterieus’ vermoeden. Apart verhaal, zeker wel. Benieuwd wat ik nu eigenlijk mag verwachten.

3 berichten aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.